Garantie & Klachten

100% tevredenheidsgarantie
Bij Kaart met Muisjes bieden wij je 100% tevredenheidsgarantie op al onze producten en diensten. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat jij als klant 100% tevreden bent met het door ons geleverde product.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij je aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor alle producten die je bij ons koopt, is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je altijd recht hebt op een goed product. Dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Meer over de wettelijke garantie lees je hier.

Niet tevreden?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het door ons geleverd product of onze dienstverlening, dan vragen we je dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op één van de volgende manieren:

  • Via e-mail: info@kaartmetmuisjes.nl
  • Per telefoon (073) 611 11 44 - op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur.
  • Schriftelijk: Kaart met Muisjes, Hambakenwetering 26, 5231DC 's-Hertogenbosch.

Wij zullen er alles aan doen om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen!

Retourneren
Wil je een product aan ons retourneren?
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
Stuur het dan naar: PrintConcepts B.V. o.v.v. Kaart met Muisjes en het ordernummer | Hambakenwetering 26, 5231DC 's-Hertogenbosch.

Gevolgen van de herroeping
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (met uitzondering van extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering). Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik wenst te maken van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@kaartmetmuisjes.nl of een retouraanvraag indienen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzondering op maatwerk
De meeste producten die je via kaartmetmuisjes.nl koopt worden op maat gemaakt volgens de door jou ingevoerde specificaties. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is www.kaartmetmuisjes.nl niet verantwoordelijk.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kaartmetmuisjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verzending & klachten over verzending
Meer informatie over onze verzendmethodes en klachten over verzending vind je op onze pagina over Verzending & Bezorging.

Veilig betalen
Op onze pagina over de Prijzen & Betaling vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt KaartmetMuisjes gebruik van de diensten van Sisow - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten.

Tips, advies & vragen
Heb je tips voor Kaart met Muisjes, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen? Dan horen wij die graag! We staan open voor suggesties en aanbevelingen.
Bel ons op (073) 611 11 44 of stuur een mail naar info@kaartmetmuisjes.nl.