Verzending & Bezorging

Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De (standaard)verzendkosten bedragen:
• € 7,95 voor bestellingen onder de € 25,-
• Bestellingen vanaf € 25,- gratis verzonden!

Levering verloopt via de pakketbezorger of postbode van GLS en PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Tenzij je kiest voor een expreszending, dan draait alles om stiptheid. GLS Express levert ook op zaterdag vóór 17:00 uur (hiervoor geldt een toeslag). Levering op een postbusadres is niet mogelijk.Kaart met Muisjes is niet aansprakelijk voor en heeft geen invloed op vertragingen die eventueel bij GLS plaatsvinden.

De verzendkosten voor GLS Expres zendingen bedragen:
GLS Express volgende werkdag vóór 12.00 uur geleverd = € 17,50GLS Express volgende werkdag vóór 9.00 uur geleverd = € 24,00

Zodra je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je een mail van GLS met een track & trace link.Wanneer je tijdig op deze mail reageert (voor middernacht), kun je zelf aangeven op welke dag de bestelling bezorgd dient te worden. Is het makkelijker om je bestelling af te halen? Kies dan voor een PakketShop of GLS depot in de buurt. Jouw bestelling wordt dan daar voor je klaargezet en je ontvangt bericht wanneer het pakket voor je klaar staat voor af te halen.Als je niet reageert, wordt je bestelling de volgende werkdag op het bij de bestelling opgegeven adres aangeboden.

Aflevertijden
• GLS levert bestellingen af op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur.
• GLS EXPRESS levert bestellingen af op zaterdag van 08:00 - 17:00 uur.
• In de avonduren worden géén bestellingen uitgeleverd.

Track&Trace link

In de track&trace link die je via email van ons ontvangt nadat de bestelling bij ons is verzonden, staat de meest actuele status van jouw bestelling. Indien er bijzonderheden zijn omtrent de aflevering, wordt dit toegevoegd aan de status. Raadpleeg deze track&trace status als de zending niet (juist) is afgeleverd.Diegene die het pakket in ontvangst neemt, tekent hiervoor.Indien er niemand op het opgegeven adres aanwezig is om het pakket aan te nemen, kan de bezorger het bij (naaste) buren proberen af te leveren, of neemt hij het pakket weer mee om het de volgende dag weer te proberen, of gaat het pakket naar het GLS depot indien er onduidelijkheden zijn omtrent het afleveradres.

Niet geleverd

Wanneer de GLS bezorger het pakket niet kan afleveren kan er naast een opmerking bij de actuele track&trace status ook een "niet thuis bericht" op het adres achter worden gelaten. Hierop kan de bezorger het adres vermelden waar hij het pakket heeft afgeleverd (meestal naaste buren) of aangeven hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken, dat kan dan op zijn vroegst een afspraak zijn voor de eerstvolgende werkdag. Als je geen "niet thuis bericht" in de bus hebt gekregen, check dan aub de actuele track&trace status.Nadat je het "niet thuis bericht" hebt ontvangen of via de track&trace code bekend is gemaakt dat het pakket niet kan worden afgeleverd, heb je 5 dagen om te reageren bij GLS. Indien zij niets van je vernemen, wordt het pakket retour gestuurd naar Kaart met Muisjes.

Hou er aub rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het juist invullen van adresgegevens én dat je vooraf organiseert dat jouw pakket ook afgeleverd kan worden. De GLS bezorger of Kaart met Muisjes kan niet verantwoordelijk worden gehouden als er op het genoemde adres niemand het pakket in ontvangst heeft kunnen nemen door openingstijden/voorwaarden/beperkingen van het afleveradres.

Pakket retour Kaart met Muisjes

Pakketten die 2x tevergeefs zijn aangeboden door GLS gaan retour naar Kaart met Muisjes.Indien een pakket niet in ontvangst wordt genomen/niet op het afhaalpunt wordt afgehaald of aan de deur wordt geweigerd en door GLS weer naar Kaart met Muisjes retour wordt gestuurd, zal hiervoor € 7,95 bij de klant in rekening worden gebracht c.q. worden verrekend met de reeds gedane betaling.

Indien een pakket niet is afgeleverd en ook via de track&trace code geen aflevering te zien is, kun je contact met Kaart met Muisjes opnemen. Kaart met Muisjes zal vervolgens contact opnemen met GLS om na te gaan wat er aan de hand is en indien nodig een onderzoek laten starten. Als daaruit blijkt dat de aflevering niet plaats heeft kunnen vinden door een fout van GLS of Kaart met Muisjes, zal de levering alsnog op een later moment plaatsvinden of zal Kaart met Muisjes de betaling terugstorten. Kaart met Muisjes is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgschade.